Tuesday 3 May 2011

Albert Díaz - bilbao, spain


Perhaps it is one of the most popular and Bilbo known secret that few can find it, but for my special. This was the perspective that I just put my first foot in Bilbo, once I left the bus that brought me from the airport. Any surprises, a preconceived idea of ​​gray rather than destroyed upon entering the city and see the Guggenheim and the expansion that has nothing to envy to my beloved Barcelona. After a few seconds to put my goal was to find the metro station towards the village of Sarriko and another surprise! These original approaches to the metro. This city is falling in love with me slowly ...

Quizás sea uno de los lugares más concurridos y conocidos de Bilbo que pocos secretos se puedan descubrir en él, pero para mi especial. Esta fue la perspectiva que tuve nada más poner por primera vez mis pies en Bilbo, una vez me dejó el autobús que me trajo desde el aeropuerto. Todo sorpresas, una idea preconcebida de lugar gris se destruyó nada más entrar a la ciudad y ver el Guggen y ese ensanche que nada tiene que envidiar al de mi querida Barcelona. Después de unos segundos para situarme mi objetivo era encontrar la estación de metro, dirección al barrio de Sarriko y otra sorpresa! Esos originales accesos al metro. Esta ciudad me va enamorando poco a poco...

No comments: